Ile kosztuje niewykorzystany potencjał marki?
Aby podejść całościowo do tematu marki, postanowiliśmy połączyć siły z Maciejem Sznitowskim i zorganizowaliśmy wspólny webinar.
W części pierwszej dr Małgorzata Rejemer dzieli się swoją wiedzą w następujących tematach:
- Czym jest marka w sensie prawnym i finansowym?
- Co łączy markę z ryzykiem nieodpłatnego świadczenia?
- Jak zabezpieczyć markę przed kradzieżą i nieuczciwą konkurencją?
- Jak wykorzystać markę w procesie sukcesji biznesu/
- Co warto wiedzieć o marce w kontekście księgowym?
W części drugiej Maciej Sznitowski przybliża tematy związane z budową i strategią marki:
- W jaki sposób wizerunek marki przekłada się na sprzedaż?
- Jaka jest rola marki w procesie zakupowym klienta?
- W jaki sposób strategia marki pomaga wykorzystać jej potencjał?
Niebanalne połączenie i mnóstwo wiedzy!