Ile kosztuje niewykorzystany potencjał marki [webinar 28.06.2021]

Co to jest marka?

Wiele się ostatnio mówi o marce, o tym jak ją budować i jak komunikować odbiorcom.

Odeszliśmy już od definicji marki, która koncentrowała się jedynie na jej wizualnym przekazie. Teraz marka kojarzona jest również z niematerialnym przekazem, niosącym z sobą emocje i wartości. 

Marka jest więc wartością niematerialną i prawną, która tworzona jest w każdym biznesie. 

Ile kosztuje niewykorzystany potencjał marki?

Aby podejść całościowo do tematu marki, postanowiliśmy połączyć siły z Maciejem Sznitowskim i zorganizowaliśmy wspólny webinar.
 
 
W części pierwszej dr Małgorzata Rejemer podzieli się swoją wiedzą w następujących tematach:
 
  • Czym jest marka w sensie prawnym i finansowym?
  • Co łączy markę z ryzykiem nieodpłatnego świadczenia?
  • Jak zabezpieczyć markę przed kradzieżą i nieuczciwą konkurencją?
  • Jak wykorzystać markę w procesie sukcesji biznesu/
  • Co warto wiedzieć o marce w kontekście księgowym?

W części drugiej Maciej Sznitowski przybliży tematy związane z budową i strategią marki:

  • W jaki sposób wizerunek marki przekłada się na sprzedaż?
  • Jaka jest rola marki w procesie zakupowym klienta?
  • W jaki sposób strategia marki pomaga wykorzystać jej potencjał?

Na końcu będzie czas na sesję pytań i odpowiedzi. 

ZAPISZ SIĘ TUTAJ