Co to jest marka?
Wiele się ostatnio mówi o marce, o tym jak ją budować i jak komunikować odbiorcom.
Odeszliśmy już od definicji marki, która koncentrowała się jedynie na jej wizualnym przekazie. Teraz marka kojarzona jest również z niematerialnym przekazem, niosącym z sobą emocje i wartości.
Marka jest więc wartością niematerialną i prawną, która tworzona jest w każdym biznesie.
Ile kosztuje niewykorzystany potencjał marki?
Aby podejść całościowo do tematu marki, postanowiliśmy połączyć siły z Maciejem Sznitowskim i zorganizowaliśmy wspólny webinar.
W części pierwszej dr Małgorzata Rejemer podzieli się swoją wiedzą w następujących tematach:
- Czym jest marka w sensie prawnym i finansowym?
- Co łączy markę z ryzykiem nieodpłatnego świadczenia?
- Jak zabezpieczyć markę przed kradzieżą i nieuczciwą konkurencją?
- Jak wykorzystać markę w procesie sukcesji biznesu/
- Co warto wiedzieć o marce w kontekście księgowym?
W części drugiej Maciej Sznitowski przybliży tematy związane z budową i strategią marki:
- W jaki sposób wizerunek marki przekłada się na sprzedaż?
- Jaka jest rola marki w procesie zakupowym klienta?
- W jaki sposób strategia marki pomaga wykorzystać jej potencjał?
Na końcu będzie czas na sesję pytań i odpowiedzi.